Condiții de garanție

Condițiile de garanție se găsesc pe certificatul de garanție primit în colet odată cu produsele cumpărate. Marea majoritate a produselor au perioada de garanție de 24 luni, cu excepția:

  • pieselor nefolosite din stocuri vechi – NOS (New Old Stock) pentru care nu se oferă garanție
  • pieselor montate într-un service care nu este autorizat R.A.R.
  • pieselor montate necorespunzător sau montate împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
  • pieselor folosite în alte scopuri decât cele indicate de producător
  • pieselor uzate sau deteriorate datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, sau pentru care atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător
  • pieselor utilizate în condiții solicitante (taximetrie, raliuri, competiții sportive etc.) sau supuse unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natură
  • pieselor care prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.
  • pieselor care prezintă o uzura normală (firească)

În cazul în care un produs s-a defectat în perioada de garanție, trebuie să detineți și să ne trimiteți:

  1. Certificatul de garanție în ORIGINAL, eliberat de Electric Air Services SRL la momentul achiziției, semnat și stampilat
  2. Dovada de achiziție / factură eliberată de Electric Air Services SRL
  3. Piesa deteriorată, fără urme de lovituri, fără părți sau componente lipsă, curățată cu solvenți și jet de apă
  4. Copie după talonul mașinii pe care a fost montată piesa [față/verso]
  5. Factură și deviz de montaj într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dumneavoastră de autovehicul și operațiunea de manoperă executată
  6. Deviz sau notă de constatare a defecțiunii, făcut într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul dumneavoastră de autovehicul
  7. După caz, raport scris de la tester, de la testarea după montarea inițială și de la testarea de la constatarea defectului [pentru toate componentele electrice – obligatoriu raport testare, componentele de frânare – test de frânare, la momentul montării piesei noi și la momentul constatării defectului, componentele de suspensie – test de amortizoare, la momentul montării piesei noi și la momentul constătarii defectului]

De la caz la caz, după verificarea documentelor și conformității cu termenii de garanție, veți primi fie o alta piesă nouă, fie contravaloarea ei de facturare, în termen de 15 zile de la data returnării piesei defecte și a tuturor actelor necesare, acesta fiind și termenul de remediere a deficiențelor și de aducere la conformitate.

Pentru a beneficia de garanție și din motive de siguranță, discurile/tamburii de frână, amortizoarele și arcurile nu se comandă / livrează decât la pereche [adică este necesar să comandați două bucăți].

Pentru informații suplimentare privind garanția produselor, puteți folosi metodele de contact din pagina https://traznet.ro/despre-noi/.