Livrarea comenzilor

Comenzile dumneavoastră se livrează NUMAI pe teritoriul României, utilizând modalitatea și termenul de livrare alese de dumneavoastră la efectuarea comenzii. Livrarea se face prin firmele de curierat, acolo unde acestea au puncte de distribuție.

După ce plasați comanda pe site-ul nostru, vă vom contacta pentru confirmarea comenzii și stabilirea detaliilor privind livrarea. În funcție de disponibilitatea produselor în stoc și conform termenului agreat, livrările către curier se fac începând cu ora 14.00 din ziua lucrătoare următoare comenzii. Pentru produsele care nu se afla în stoc se va comunica data livrării. Nu livrăm în zilele de sărbători legale.

Produsele se livrează în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, de la expediție până la livrare.

Fiecare metodă de livrare are un preț pentru transport afișat pe site în procesul de comandă a produselor înainte de finalizarea comenzii (afișat după introducerea adresei de livrare), costurile livrării produselor fiind suportate de către cumpărător. În funcție de volumul coletului, prețul se poate multiplica sau nu pentru fiecare unitate suplimentară. Costul livrării apare pe factura primită. Acesta acoperă cheltuielile de transport, asigurarea produsului și rambursul sumei de bani plătite (dacă este cazul).

Atenție:

  • Produsele vor fi trimise către dumneavoastră numai după ce avem evidența intrării banilor în contul nostru sau dacă plata se face ramburs !
  • Vă rugăm să vă asigurați că sunteți disponibil la adresa de livrare în ziua și intervalul orar comunicat de către firma de curierat, pentru a evita întârzierile la livrare sau nelivrarea comenzii.
  • În cazul în care plata se efectuează în sistem ramburs, adică dacă plata se face atunci când vine curierul la dumneavoastră, pe lângă taxele de transport se mai adaugă valoarea taxei pentru ramburs.
  • Livrarea poate fi gratuită numai pentru promoții ale unor anumite produse, anunțate pe site.
  • Vă rugăm să verificați produsele primite la recepționarea coletului.

În cazul în care anumite repere sunt deteriorate sau lipsesc, acest fapt trebuie reclamat agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului și se va încheia un proces-verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat. În lipsa acestui proces-verbal, sesizările nu vor putea fi soluționate iar firma de curierat nu va putea fi trasă la răspundere.