Returnarea produselor

Condiții privind returnarea produselor

Dacă nu sunteți mulțumit de produsele cumpărate, le puteți returna iar noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră.

În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014 art. 9/1, “consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”.

Tot în conformitate cu OUG 34/2014 art. 16, cumpărătorul nu poate denunța unilateral contractele de furnizare a unor produse executate după specificațiile cumpărătorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

În același sens, cumpărătorul nu poate returna următoarele produse achiziționate: înregistrări audio, video sau programe informatice, în cazul în care au fost desigilate de către cumpărător, ziare, periodice, jurnale-magazin sau cărți.

Renunțarea va fi notificată în scris către Electric Air Services SRL, înainte de expirarea termenului de 14 zile. Regula se aplică numai în cazul în care produsele sunt predate în starea originală de funcționare, nedeteriorate, fără să prezinte lovituri sau alte semne de folosire necorespunzătoare și dacă produsele se predau în ambalajul/ambalajele originale. De asemenea, produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție, unde este cazul, și de factura pentru acesta (se pot trimite și copii ale certificatului și facturii).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

După recepționarea returului, Electric Air Services SRL va verifica starea produselor returnate și va înapoia contravaloarea produselor comandate în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului.

Suma rambursată în cazul returnării nu include cheltuielile de transport, așadar la returnare costurile care vor cădea în sarcina cumpărătorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor: taxele postale și de expediție.

“Client” sau “consumator” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Pentru mai multe informații privind anularea comenzilor și renunțarea la produse vă rugăm să ne contactați.